Apraksts
Benzīna dzinēji SUZUKI DF150AT/ AP
Benzīna dzinēji SUZUKI DF150AT/ AP
Cenas EUR:
DF150ATL: 13950,-
DF150APL: 15970,-
DF150APX: 16120,-
Suzuki DF150A laivu dzinēja pamatā ir liels darba tilpums 2867 ccm, DOHC četrcilindru motora bloks. Suzuki inženieri ir pievērsuši uzmanību šim ar laiku parbaudītam lielam motora blokam, padarot to par izsturīgāko četrtaktu laivu dzinēju 150 ZS klasē, ar iespaidīgu griezes mometnu un degvielas ekonomiju. Dzinēja konstrukcijā tiek izmantoti vairāki mūsdienu tehniskie risinājumi – tostarp ieplūdes kolektors ar mainīgu ģeometriju «Multi-Stage Induction» un «Suzuki Selective Rotation» sistēmu. Dzinējs tiek piedāvāts gan ar mehānisku, gan ar S.P.C. elektronisku vadības ierīci.
Jaunajos DF175AP un DF150AP Suzuki ir uzlabojis kopējās dzinēju kontroles tehnoloģijas, lai varētu nodrošināt izcilu jaudu un vieglāku dzinēja vadību kopā ar labiem degvielas ekonomijas rādītājiem – viss iekš super kompakta un viegla dzinēja.
Šajā “Big Block” 2.9 litru klasē, kur četru cilindru-rindā DOHC dzinējs izmanto augstas kompresijas pakāpi (10.2: 1) laivas motors nodrošina lielisku griezes momentu pie zemiem apgriezieniem un rada iespaidīgu paātrinājumu.
Lai palielinātu jaudu un dzinēja veiktspēju, katrs dzinējs ir aprīkots ar Semi-Direct gaisa ieplūdes sistēmu, lai nodrošinātu dzinēju ar vēsāku gaisa plūsmu. O₂ Sensor, kontrolē dzinēja izmešus, Knock Sensor kontrolē dzinēja darbību.
Turklāt, Suzuki ir izmantojis Counter Balancer System un Thrust Mount System, lai nodrošinātu super-vienmērīgu motora darbību. Gaisa ieplūdes rezonators nodrošina klusu darbību. Suzuki Offset piedziņas ass pārvieto smaguma centru uz priekšu tuvāk laivas bortam, tādejādi uzlabojot dzinēja izsvarojumu un samazina vibrāciju, vienlaikus samazinot dzinēja izmērus.
Citas High-End funkcijas ietver Suzuki Selektīvo rotāciju, kas ļauj mainīt dzinēja darbību (griešanās virzienu) jebkurā virzienā – pa pulksteni, kā tas ir pieņemts visos laivu dzinējos vai pretēji pulksteņa rādītāja virzienā, lai bez problēmām varētu izmantot vairākus dzinējus uz vienas laivas ar dažādiem dzenskrūves griešanās virzieniem. Suzuki Lean Burn Control un Suzuki Precision Control nodrošina izcilu degvielas ekonomiju plašā darbības diapazonā un vienmērīgāku jaudas pāreju uz dzenskrūvi. Suzuki piedāvā Keyless Start System (bezkontaktu atslēgu) vienkāršākai dzinēja iedarbināšanai,. Sistēma padara dzinēju drošu pret zadzībām, jo bez attiecīga piekļuves koda dzinēju nevarēs iedarbināt. Papildus tam, atslēgas piekariņam līdzīgais raidītājs būs kā pludiņš, lai lietotājs to var izņemt no ūdens, ja tas ir pārkritis pāri bortam.
Abu jauno dzinēju iezīme ir jaunas 3D uzlīmes un krāsas Pearl Nebular Melnā tonī, kas ir Suzuki pavisam jauns prēmium melnais tonis – vai Cool White balto krāsa, ļaujot klientiem izvēlēties atbilstošāko savai laivai.
*Braucot ar motorlaivu vienmēr lietojiet personisko glābšanas aprīkojumu.
Tehniskā Specifikācija
Starteris: | Elektrisks |
Kājas garums / dzinēja svars : | X: 635 mm / 220 kg L: 508 mm / 215 kg |
Virzuļa diametrs x gājiens : | 97 x 97 mm |
Dzenskrūvju variācijas (soļi) : | 17 ” – 27 “ |
Dzinējs tips : | DOHC 16 – vārstu |
Degvielas padeves sistēma : | Multi Point Sequential Electronic Fuel Injection |
Cilindru skaits : | 4 |
Cilindra tilpums cm3 : | 2 867 |
Maksimālā jauda Zs (kW) : | DF175A(129.0) / DF150A(110.0) |
Pilnas droseles darbības diapazons : | DF175A: 5500 – 6100 apgr. / min DF150A: 5000 – 6000 apgr. / min |
Dzinēja vadība : | Distances |
Eļļas kartera ietilpība : | 8.0Lit . |
Aizdedzes sistēma : | Elektroniska |
Ģenerators : | 12V 44A |
Dzinēja pacelšana : | Hidrauliska |
Reduktora zobratu attiecība : | 2.50:1 |
Pārnesumu pārslēgšana : | F -N- R |
Atgāzu izplūde : | Caur dzenskrūvi |
MODEL | DF150A |
---|---|
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm (in.) | L:508 (20), X:635 (25) |
STARTING SYSTEM | Electric |
WEIGHT kg *1 | L:235, X:240 |
ENGINE TYPE | DOHC 16-Valve |
FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
NO. OF CYLINDERS | In-Line 4 |
PISTON DISPLACEMENT cm3 (cu.in.) | 2,867 (174.9) |
BORE × STROKE mm (in.) | 97 × 97 (3.81× 3 .81) |
MAXIMUM OUTPUT kW (PS) | 110.0 (150) |
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,000-6,000 |
STEERING | Remote |
OIL PAN CAPACITY Lit. (U.S. qt) | 8.0 (8.5) |
IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
ALTERNATOR | 12V 44A |
ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
GEAR RATIO | 2.50:1 |
GEAR SHIFT | F-N-R |
EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
PROPELLER SELECTION (Pitch) *2 3 blades and 4 blades propeller are available. | 15″-27.5″(R/R), 17″-26(C/R) |
MODEL | DF150AP*6 |
---|---|
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm | L:508, X:635 |
STARTING SYSTEM | Electric |
WEIGHT kg *4 | L:236, X:241 |
ENGINE TYPE | DOHC 16-Valve |
FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
NO. OF CYLINDERS | 4 |
PISTON DISPLACEMENT cm3 | 2,867 |
BORE ×STROKE mm | 97 × 97 |
MAXIMUM OUTPUT kW | 110.0 |
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,000-6,000 |
STEERING | Remote |
OIL PAN CAPACITY Lit. | 8 |
IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
ALTERNATOR | 12V 44A |
ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
GEAR RATIO | 2.50:1 |
GEAR SHIFT | F-N-R (Drive-by-Wire) |
EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
PROPELLER SELECTION (Pitch) *5 All propellers are the 3-blade type | 15″-27.5″ |