Apraksts
Benzīna dzinēji SUZUKI DF200AT/ AP
Benzīna dzinēji SUZUKI DF200AT/ AP
Cena EUR:
DF200ATL: 17200,-
DF200ATX: 17300,-
DF200APL: 17700,-
DF200APX: 17900,-
Suzuki DF200A laivu dzinēja pamatā ir liela darba tilpuma 2867 ccm, DOHC četrcilindru motora bloks. Suzuki inženieri ir pievērsuši uzmanību šim, ar laiku parbaudītam lielam motora blokam, padarot to par izsturīgāko četrtaktu laivu dzinēju 200 ZS klasē, ar iespaidīgu griezes mometnu un degvielas ekonomiju. Dzinēja konstrukcijā tiek izmantoti vairāki mūsdienu tehniskie risinājumi – tostarp ieplūdes kolektors ar mainīgu ģeometriju «Multi-Stage Induction» un «Suzuki Selective Rotation» sistēmu. Dzinējs tiek piedāvāts gan ar mehānisku, gan ar S.P.C. elektronisku vadības ierīci.
Izcila veiktspēja – V6 dzinēji
Suzuki modernizētās regulējamās sadales vārpstas nodrošina DF225/200 jaudīgu paātrinājumu diapazonā no 1500 līdz 5000 apgriezieniem minūtē, turpretim “Multi-Stage” gaisa ieplūdes sistēma nodrošina vislabāko gaisa plūsmu dzinējā, maksimālai veiktspējai DF200 un DF225 modeļos.
Vairāk pilnas jaudas!
Suzuki V6 DOHC dzinēji ar 4 vārstiem uz cilindru ietver saskaņoti funkcionējošu, tehnoloģiski attīstītu vadības sistēmu. Katrs no šiem trīs Suzuki V6 dzinējiem ir ar 3614 cm3 tilpumu, kas ļauj palielināt jaudu līdz 225 zirgspēku (184 kW). Jaudas palielināšanai tiek izmantots arī lielāks reduktora pārnesuma attiecība un 16 collu diametra dzenskrūvi.
Šie lielie 3,6 litru V6 piekaramie motori ir vieni no visvieglākajiem, viskompaktākajiem un tehniski vismodernākajiem piekaramajiem motoriem savā klasē. Perfekta, plaša diapazona laivu aprīkošanai ar piekaramajiem dzinējiem, vienalga cik dzinējus izmantojat uz savas motorlaivas vienu, divus dzinējus pārī vai pat trīs dzinējus.
Efektīvāka, datorizēta degvielas iesmidzināšana!
Modernā elektroniskā daudzpunktu secīgā degvielas iesmidzināšana (Multi Point Sequential Electronic Fuel Injection) tiek kontrolēta ar pirmo 32 bitu borta datoru, kas nodrošina ļoti rūpīgi noregulētu elektronisko degvielas iesmidzināšanu. Tajā pašā laikā precīzākai un spēcīgākai aizdedzes dzirkstelei, nepieciešama mazāka elektriskā strāva. Turklāt, šie dzinēji, kas piedāvā lielisku degvielas ietaupījumu, atbilst EURO 1 izmešu standartu prasībām un atbilst CARB 2008 prasībām. Līdz ar to izplūdes gāzes motorlaivas aizmugurē ir ievērojami tīrākas nekā agrāk.
Viegls svars un kompakts dizains!
Sverot tikai 263 kg (X kājas modelis), Suzuki V6 izkliedē priekšstatu, ka jaudīgam četrtaktu dzinējam ir jābūt masīvam un smagam. Mūsu 55 grādu leņķī izvietotas virzuļu bloks un nobīdītā kloķvāpstas ass attiecībā pret dzenskrūves piedziņas asi, savā klasē tos padara par viskompaktākajiem motorlaivu motoriem. Tiek iegūta ne tikai pirmšķirīga veiktspēja, bet arī iegūti jaudīgi dzinēji, kas uz motorlaivas lieliski izskatās.
Suzuki Precision Control (Elektroniskā drosele un ātrumu pārslēgšanas sistēmas)
Suzuki Precision Control ir tehnoloģiski progresīva, datorizēta vadības kontroles sistēma, kas aizstāj parasto, mehānisko distances trošu vadības sistēmu. Elektriskais kabelis, kas savieno dzinēju ar vadības pulti, novērš berzi un pretestību, kā tas ir attiecībā uz mehānisko kabeļu vadību. Tas Jums ļauj baudīt vienmērīgu roktura pārslēgšanās darbību. Sistēmas dators apstrādā un nosūta precīzas komandas reālajā laikā, lai elektroniskie motora pievadi laivas dzinējā, nodrošinātu precīzu un vienmērīgu droseles kontroli un nevainojamu pārslēgšanos starp ātrumiem. Visizteiktāk tas ir jūtams un salīdzināms zemo apgriezienu diapazonā, kur droseles darbība ir nepieciešama īpaši vienmērīga un precīza. Kopā ar Suzuki Lean Burn Control System ļauj kontrolēt degvielas un gaisa plūsmu, lai palielinātu kontroli pār sagatavoto degmaisījumu, tādejādi uzlabojot degvielas ekonomiju plašā darbības diapazonā. Suzuki Precision Control ietver sevī aizsardzības sistēmu, kas palīdz pasargāt motoru pret bojājumiem dēļ nepareizas ātrumu pārslēgšanas. Kā arī un tās dizains un vienkāršāka elektroinstalācijas ierīkošana padara vieglāku un ātrāku dzinēja uzstādīšanu un komutāciju.
Sistēma piedāvā šo vadību uz vienu dzinēju, pārī divi dzinēji, trīs vai četriem laivu motoriem, kā arī divas atsevišķas vadības pults darbību.
*Braucot ar motorlaivu vienmēr lietojiet personisko glābšanas aprīkojumu.
Tehniskā Specifikācija
Starteris : | Elektrisks |
Kājas garums : | X:635 mm XX:762 L:508(DF 200) |
Svars : | 264.0 kg |
Virzuļa diametrs x gājiens : | 95 x 85 mm |
Dzenskrūvju variācijas (soļi) : | 17 ” – 27,5 “ |
Dzinējs tips : | DOHC 24- vārstu |
Degvielas padeves sistēma : | Multi Point Sequential Electronic Fuel Injection |
Cilindru skaits : | V6 (55 grādos ) |
Cilindra tilpums cm3 : | 3 614 |
Maksimālā jauda : | DF225(165.0)kW DF200(147.0) kW |
Pilnas droseles darbības diapazons : | DF225: 5000 – 6000 apgr. / min DF200: 5000 – 6000 apgr. / min |
Dzinēja vadība : | Distances |
Eļļas kartera ietilpība : | 8.0Lit . |
Aizdedzes sistēma : | Elektroniska |
Ģenerators : | 12V 54A |
Dzinēja pacelšana : | Hidrauliska |
Reduktora zobratu attiecība : | 2.29:1 |
Pārnesumu pārslēgšana : | F -N- R |
Atgāzu izplūde : | Caur dzenskrūvi |
MODEL | DF200A*7 |
---|---|
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm | L:508, X:635 |
STARTING SYSTEM | Electric |
WEIGHT kg *5 | L:235, X:240 |
ENGINE TYPE | DOHC 16-Valve |
FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
NO. OF CYLINDERS | 4 |
PISTON DISPLACEMENT cm3 | 2,867 |
BORE ×STROKE mm | 97 × 97 |
MAXIMUM OUTPUT kW | 147 |
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,500-6,100 |
STEERING | Remote |
OIL PAN CAPACITY Lit. | 8.0 |
IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
ALTERNATOR | 12V 44A |
ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
GEAR RATIO | 2.50:1 |
GEAR SHIFT | F-N-R |
EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
PROPELLER SELECTION (Pitch)*6 All propellers are the 3-blade type | 17″-27.5″ |
*5:Dry weight: not including propeller and engine oil
*6:Please inquire at your local dealer for details of the propeller
*7:Counter Rotation Model Available
The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data
MODEL | DF200AP*7 |
---|---|
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm | L:508, X:635 |
STARTING SYSTEM | Electric |
WEIGHT kg *5 | L:236, X:241 |
ENGINE TYPE | DOHC 16-Valve |
FUEL DELIVERY SYSTEM | Multi-Point Sequential Electronic Fuel Injection |
NO. OF CYLINDERS | 4 |
PISTON DISPLACEMENT cm3 | 2,867 |
BORE ×STROKE mm | 97 × 97 |
MAXIMUM OUTPUT kW | 147 |
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,500-6,100 |
STEERING | Remote |
OIL PAN CAPACITY Lit. | 8.0 |
IGNITION SYSTEM | Fully-transistorized |
ALTERNATOR | 12V 44A |
ENGINE MOUNTING | Shear Mount |
TRIM METHOD | Power Trim and Tilt |
GEAR RATIO | 2.50:1 |
GEAR SHIFT | F-N-R (Drive-by-Wire) |
EXHAUST | Through Prop Hub Exhaust |
PROPELLER SELECTION (Pitch)*6 All propellers are the 3-blade type | 17″-27.5″ |
*5:Dry weight: not including propeller and engine oil
*6:Please inquire at your local dealer for details of the propeller
*7:Suzuki Selective Rotation
The appearance, colors, and equipment of outboard motors may differ according to market and grade.
Specifications may change without prior notice.
*Manufacture data