Apraksts
Benzīna motors SUZUKI DF350ATX EFI
Benzīna motors SUZUKI DF350ATX EFI
Jauns 4390 ccm V6 motora bloks ar kompresijas pakāpi 12 :1 aprīkots ar divām degvielas sprauslām uz katru cilindru, pašregulējamo ķēdi, gaisa ieplūdes kolektoru ar «Direct Inatake» tehnoloģiju un VVT (Variable Valve Timing) sistēmu. SUZUKI DF350A laivu dzinējam izstrādāts inovatīvs reduktors ar divām pretēji rotējošām dzenskrūvēm. Neskatoties uz iespaidīgu darba tilpumu un sniedzamu jaudu, pateicoties «Suzuki Lean Burn Control» sistēmai, degvielas patēriņš patīkami pārsteidz! Motora bloka V6 konfigurācija sniedz klusu un vienmērigu darbību visu apgriezienu diapazonā, bēt reduktors ar divām pretēji rotējošām dzenskrūvēm nodrošina neparspējamu dinamiku un vilktspēju. S.P.C. «Suzuki Precision Control» vadība nodrošina vienmērīgu pārslēgšanu un precīzu droseles kontroli, sniedz iespaidīgu komfortu un vienlaikus saglabā degvielas ekonomiju.
Suzuki iepazīstina ar jauno 4-taktu Suzuki 350 Zs dzinēju – Suzuki DF350A V6
Jaunais flagmanis prezentē inovatīvās kombinētās rotācijas dzenskrūves, tās ir divas, kur katra griežas uz pretējo pusi.
350 zirgspēku un 12.0 : 1 cilindra kompresijas attiecība
Inženieri panākuši 350 zirgspēkus, saglabājot Suzuki piekaramo dzinēju joprojām kompaktu un vieglu. Spēcīgā motora darba tilpums no 4.4 litriem tiks papildināts ar augstu 12.0: 1 kompresijas pakāpi, tā būs visaugstākā piekarināmo motoru ražošanā. Unikāla vēsa gaisa ieplūdes sistēma, duālie degvielas inžektori un pastiprinātie virzuļi padara dzinēja darbību klusāku un noņem dzinēja trokšņus, kas ir tipisks blakus produkts augstas kompresijas dzinējiem.
Suzuki Duālā gaisa ieplūde (Dual Louver)
un tiešā gaisa ieplūdes sistēmas
Suzuki inženieri ir radījuši gaisa ieplūdes sistēma, kas nodrošina spēka agregātu ar daudz svaiga gaisa, vienlaikus nošķirot ūdeni, šļakatas un mitrumu. Duālās atveres zem motora pārsega aptur lielāku ūdens pilienu un mitruma iekļūšanu motora pārsegā, tādejādi testēšanas laikā ūdens pie gaisa ieplūdes bija nulle. Turklāt ieplūdes gaisa temperatūra ir vidēji par 10 ° grādiem vēsāka nekā apkārtējā gaisa temperatūra, kas degšanas kameras gaisu nodrošina ar vēsāku gaisu, palielinot dzinēja jaudu.
Dubultās degvielas iesmidzes sprauslas
Divas, mazākas degvielas sprauslas degvielu iesmidzina precīzi degkameras centrā, kas novērš degvielas sadegšanas degkameras sānā, kur šī neprecīzā degšana var būt galvenais cēlonis dzinēja troksnim. Turklāt, ja 100% degvielas injicē cilindrā uzreiz, tiek panākta zināma dzesēšana iegūstot līdz 3% papildus jaudu un samazina dzinēja detonācijas troksni.
Jauni virzuļi un to sagatavošanas tehnoloģija
Lai sasniegtu 350 zirgspēkus, virzuļa virsmas papildus jāsagatavo, lai tās izturētu papildus spēkus. Lai nodrošinātu gan veiktspēju un ilgumūžu, Suzuki inženieri mainīja standarta termoapstrādi uz “shot peening” Shot peening process ir dārgāks un tā ir virzuļu virsma apstrāde (apšaudīšana ar mazām tērauda lodītēm, kas veido kaltas virsmas efektu, padarot virsmu daudz cietāku un izturīgāku) , veido skaistasvaigu bedrītes, saskaroties ar virzuļiem, kas vienmērīgi izlīdzinātuspiedienu degšanas laikā. Turklāt arī klaņi, kloķvārpsta un pārējās dzinēja komponentes ir nostiprinātas, lai izturētu papildus slodzi.
Suzuki Dubultās Dzenskrūves sistēma
Kombinētās rotācija dzenskrūvēm nav bijis jaunu tehnoloģiju, kā arī viņas nekad nav bijušas sekmīgas piekarināmo motoru segmentā, bet tā bija līdz šim… Jaunajam DF350A divas dzenskrūves (dubultās) nodrošinot trīs galvenos ieguvumus, kompakts izmērs, lielāka stabilitāte un lielāka “vilce.”
Motora jauda tiek pārnesta uz sešu lāpstiņu dzenskrūvi, nevis tikai trīs, tas ļauj samazināt reduktora korpusa lielumu, zobratu lielumu līdz minimumam, kas savukārt ļāva projektēt slaidāku un hidrodinamiskāku reduktora korpusu. Suzuki inženieri veltīja daudzas stundas datorsimulācijām un testiem uz ūdens, zinot, ka samazinot reduktora vibrāciju un pretestību zem ūdens ir ļoti būtiski, lai uzlabotu kopējo motorlaivas ātrumu un veiktspēju.
Kombinētās rotācijas dzenskrūves nodrošina arī papildu dzenskrūves lāpstiņas platību, palielinot stabilitāti un paaugstinot “vilci” un “saķeri” ar ūdeni. (Līdzīgi, kā platāka izmēra auto riepa salīdzinājumā ar parastu riepu.) Tā rezultātā tiek sasniegts izcils paātrinājums (likvidējot stūrēšanas pretestību), labāk nekā gaidīts tiek sasniegts maksimālais ātrums un neticami laba atpakaļgaita. Svarīgāk ir tas, ka šie uzlabojumi ir pat ar smagakām laivām ar pilnu degvielas bāku, aprīkojumu un cilvēkiem.
Suzuki tehnoloģijas
The DF350A aprīkots ar Suzuki Precision Control (Precīzā vadība), Drive-by-wire ātrumu pārslēga un akseleratora svira (dzinēja vadība caur elektriskajiem kabeļiem nevis mehāniskajām trosēm). Kuteru vadītāji, novērtēs gludo pārslēgšanos, pārvietojot droseļvārsta kontroles sviru, nemaz nerunājot par vienkāršāku dzinēja uzstādīšanu un otrās vadības stacijas pievienošanu.
Kā citi Suzuki V6 piekaramie dzinēji, tā arī jaunais DF350A ir aprīkots ar Offset kloķvārpstu, samazinot dzinēja gabarītus un nodrošinot divpakāpju zobratu redukciju, kas tālāk nodrošina lielāku reduktora attiecību 2.29 : 1) ar lielāku griezes momentu un lielāku paatrinājumu.
Jaunie dzinēji ir kompaktāki un uz motorlaivas tranča aizņems mazāk vietas, ja vēlēsieties uzstādīt arī vairāk kā vienu laivas dzinēju.
Jaunais DF350A izmanto arī Suzuki Lean Burn degvielas kontroles tehnoloģijas, lai uzlabotu degvielas ekonomiju visā apgriezienu diapazonā, un jo īpaši kreisēšanas ātrumā. Tāpat kā visi Suzuki 4-taktu dzinēji arī DF350A ir ļoti klusa tukšgaitā.
Kā redzat, šī jaunā dzinēja izveidošanā Suzuki tirgū nepiedāvā tikai zirgspēkus, bet arī inovācijas, lietošanas ērtumu un komfortu. Saglabājot jaudas un ātruma svarīgumu, tiek daudz domāts un strādāts pie dzinēja izmēra, degvielas ekonomijas, uzticamības un stabilitātes, padarot Jauno Suzuki DF350A par Ultimate 4-stroke outboard!
Kājas garums | X: 25″ / 638mm XX: 30″ / 762mm |
Dzinēja palaišana | Elektriskais strateris |
Dzinēja tips | V6 – 55 grādu DOHC 24-Vārstu |
Dzinēja Svars | X: 727 lbs / 330 kg XX: 747 lbs / 339 kg |
Sadales vārpstu piedziņa | Ķēdes ar Mainīgo vārstu atvēršanas sist. |
Degvielas padeves sistēma | Elektroniskā degvielas iesmidze |
Cilindru skaits | 6 |
Darba tilpums | 267.9 cu.in / 4.390 litres |
Virzuļa diametrs x gājiens | 3.74″ x 3.82″ / 98mm x 97mm |
Maksimālā jauda | 350 Zs / 257.4 kW |
Maksimālie apgriezieni | 5,700 – 6,300 rpm |
Vadība | Distances |
Eļļas kartera tilpums | 8.0 litres |
Aizdedzes sistēma | Pilnībā Tranzistoru |
Ģenerators | 12V 54A |
Dzinēja uzstādīšana | Montāža pie borta |
Dzinēja pacelšana | Hidrauliskā |
Reduktora attiecība | 2.29:1 |
Ātrumu pārslēgšana | F-N-R (Vadība caur vadu) |
Gāzu izplūde | Caur dzenskrūvi |
Dzenskrūvju varianti | Priekšējā: 3 x 15.5 x 19.5 – 31.5 |
(Visas dzenskrūves ir 3-lāpstiņu) | Aizmugurējā: 3 x 15.5 x 19.5 – 31.5 |